"Ny" bok för provläsning

Har fjärrlånat Cesar Millans bok:

Cesar och hans valpar : Från valp till perfekt hund
  • Bandtyp: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Utgiven: 201110
  • Antal sidor: 347
  • Upplaga: 1, 
    Vikt i gram: 623
  • ISBN10: 912713136X
  • ISBN13: 9789127131361

Källa: Adlibris: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=912713136X


Jag LÄSER ju det mesta som kommer ut i bokform med temat HUND & självklart även denna....Har precis påbörjat den & ja.....måste erkänna att jag föredrar svenska författare till hundböcker. För mycket i boken stämmer inte in med vårat synsätt på bla hunduppfödning osv. Men å andra sidan så vet man ju när man läser boken att det är just Cesar Millan som skrivit den...men jag ger inte upp boken ska få en chans.

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Han har definitivt en gåva när det gäller hundar. Men jänkarna har ju som sagt en annan syn, men mycket kan man lära sig i alla fall.

Skall vi ses snart?



Kram

Lotta med Lapparna

2012-02-28 @ 08:44:49
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Absolut har han det....Å självklart finns det godbitar tror jag..har ju ännu inte läst så många sidor.

Ja det tycker jag vi ska!!! Gäller bara att få ihop dag & tid, men kanske kanske på fredag:)

Kramisar

2012-02-28 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0