Inköpt på Tumba Hund & Katt

Passade på att åka till Lena på Tumba Hund & Katt & hämta hem lite hundgott...Hade ju beställt "Leverpasta" till Sheltieligan. Dom bara ÄLSKAR att få belöning från tuben:) Å har jag nu hittat ett godis som dom älskar att jobba för ja då kör jag på det!



Även dessa pinnar invirade med läckert kött går hem. Dessa älskar Tia kan jag lova:)



Fick tipset av Lena att testa en sådan här att ge leverpastan i. Jag sprutar in pastan från bägge håll & sedan får dom jobba med att få ut den....
Har nu testat den på alla 3 tjejerna & den blev snabbt poppis:) Måste dock köpa flera, det räcker inte med en...Det är nämligen bara en som kan jobba åt gången medans dom andra står bredvid & bara väntar på sin tur. Tia studsar mest & bara vill ha men Breeze ska ha först å ingen får förrän hon är helt klar...så inköp av fler måste göras. Kanske det då blir någonannan sort, jag får se.
Fick oxå tipset att man kan stoppa in uppblött foder i den. Det har jag ännu inte testat men det ska jag göra. Det kanske kan göra maten ngt mer intressant?!? Värt att testa i allafall...



Passade på att klippa klorna på Tia när Lena kunde hålla henne. Vid två tillfällen skrek hon så att jag trodde jag klippt av hela klon:( men nix ingen blodvite...Tia skulle vällan bara protestera lite mot den "hemska" behandlingen...

Däremot så har hon nu ganska OK öron:) Kluddet verkar funka...Vore ju himla KUL om Tia kunde få fina korrekta öron:) Breeze har ju det, Trizz har korrekta men ngt lätta öron. Ser nästan ut som om hon har ståndöron då hon oftast är intresserad av både det ena & andra.

Tog även hem Schmackos & kattgodis till mamma som Ligan får när dom kommer dit & så ska ju Indra ha sitt.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0