Lite blandat

Kan lova att jag passar på att TRÄNA upp konditionen både på mig ha ha ha & på Sheltieligan genom att pulsa i djupsnön...Tjejerna gillar det men Mille han vill helst gå där alla andra går, godare dofter där liksom:)
 
I morse på promisen hade jag med mig dels en "nät" boll av den mindre storleken.
& en "gummipinne", perfekta att slänga ut i djupsnön. Tjejerna blev helt vilda när dom fick leta upp dom:) Å nä inte Mille han gick & lull luktade för sig själv som vanligt suck...
Tror att det mycket beror på att det är MÅNGA tikar i området som löper....Men inte mina tjejer, trots att dom faktiskt igentligen skulle löpt för sisådär 1 månad sedan. Tror dock att Breeze är på G, ett tecken är att hon alltid inför & under löp har rinnande ögon....
 
Mmmm det hade verkligen varit en underbar promis om inte jag hade haft så jäkla förbenade ont i bäckenet/höften:( Kan lova att det tar på kraften att knappt kunna gå:( Men hundarna måste ju ut & ja då är det bara att traska på....Skulle Önska att jag hade ngn hurtig person som skulle vilja ta ut dom på några ordentliga konditionsrundor...Ja ja Önska kan man ju alltid göra:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Du Marie är beundransvärd..Du stretar och kämpar trots att du har så mycket ont i dun kropp..Och vilka otroliga hundar du har, tack vare dej..Du är bara BÄST Kram

Svar: Tack goa Margita för dina rader:)ja visst har vi underbara hundar "leeer"
KRAM
Marie

2012-12-17 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0