Helgen före jul..

I fredags åkte även jag till stugan på landet, Sheltieligan var ju redan där....Trots attt det faktiskt är ganska skönt att vara hundfri då & då så var det skönt att åter få vara med dom....
 
På lördagen tog jag mig i kragen & gick en långis med dom, oj oj vad SKÖNT! det var alldeles tyst ja förrutom Trizz som alltid ska skälla i början:( Men när hon fått nog DÅ blev det helt tyst.....det var bara jag & mina 3 sheltisar i ett vitt landskap...så vackert:) Tyvärr hade jag inte med mig kameran & inte ens mobilen suck...Såg nämligen en stor älg gjord av granris & riktiga älghorn, så läcker! Det var någon pysslig person som gjort den & ställt upp den på sidan av sin tomt...Måste gå tillbaka & fota den vid tillfälle.
Efter promisen kändes allt så mycket bättre, det är ju verkligen ro för själen att vara ute i detta underbara väder:)
 
Väl tillbaka i stugan fick dom varsitt gristryne att gnaga på, ju äckligare ju godare tycker dom...
 
Ska bli skönt med lite ledighet, men först blir det till att jobba den 23:e. Sheltieligan är såklart kvar på landet, hörde något om att dom skulle vara provsmakare hi hi...Ähh det är dom värda:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0