Nu drar jag, Breeze & Trizz på hundläger i 4 dagar!

Ska bli så KUL att komma ifrån Tokstan! Å än roligare att det är för att åka på hundläger:) Ska ju gå sök i 4 dagar med troligen Breeze...Men Trizz får hänga på, planerar att ev komma igång med hennes lydnadsträning:)

Ja nu är ALLT & lite till packat & klart för avfärd...TUR dock att jag får skjuts till & från tåget:)

Vi ska bo hos mina vänner Sven & Marie i Läppe & jag antar att jag får bo i "min" lägenhet....Själva lägret arrangeras av Svenska Hundklubben & avdelningen Västra Sörmland Närke "VSN". Nu gäller det bara att vädrets makter är med oss...Mina gummistövlar får bara inte plats i packningen:(

Tar med mig kameran & förhoppningsvis blir det lite bilder från lägret...

Mille då? Ja han är på landet....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0