Hundpromis i stan med hela Ligan & trevliga vänner

I Tisdags var det då dax för mig att vara ansvarig för Stadspromisen. Hade såklart med mig hela Sheltieligan:)

Det var himla KUL att det var 11 2-benta & 12 hundar, (det var alltså ett par som kom med en hund) som kom för att i trevligt sällskap ta en hundpromis GILLAS!!!

Vi gick i ca 1 timme & det var ngn som sa att det var ett riktigt gympass eftersom att vi gick i så många backar ha,ha,ha...ja men det är bra att även vi 2-benta får upp flåset...Jag tyckte att det var KUL att så många kom & att det är så trevligt att promenixa med olika människor & hundar. HOPPAS nu att det fortsätter att komma MÅNGA på dom kommande promisarna!

ALLA är välkomna med eller utan hund!!!!

Jag gick alltså ner till samlingen men som TUR var så fick jag åka hem med Gunnar, Tack för skjutsen!

HOPPAS nu att vi ses på Tisdag!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0