Sörmlandscupen del 3 på Hölö-Mörkö BK

Den här kvällen, onsdag den 7/9 valde jag att åka på Agility cupen före att gå agilitykursen....Ngt jag ångade när väl tävlingen var över kan jag lova...

Nåja, SNÄLLA Birgitta lovade att köra både Milloo & Breeze i bägge klasserna:) Å TUR var vällan det, för dom kom i alla fall i mål! Några fel här & där men i MÅL kom dom!

Jag & Trizz ja vi DISKADE oss i bägge loppen:( det jäkliga var att Trizz var NOLLA fram till det där sista skithindret som hon SPRANG FÖRBI!!! Grrr....vet inte VARFÖR hon fått för sig att springa förbi sista alt näst sista hindret på tävling?!?!

Monika hade för kvällen byggt roliga men sååååå långa banor så att jag höll på att ge upp redan när jag gick banan...Har aldrig varit med om så långa banor tidigare. För hela friska människor var det vällan OK men för mig...jösses. TUR då att Trizz gick så himla BRA på avståndshandling ja frma till det sista hindret i agilityklassen då...Men fram dit, jösses vilkan hund:)
Hoppklassen ja där funkade nte så himla mkt & jag gick av när vi blev diskade.

Fin fina priser hade dom & både Breeze & Milloo fick  2 burkar Clucosamin, ett års försäkring från Folksam & en klicker(som Birgitta fick).

TACK SNÄLLA Birgitta för att du kämpar med Breeze & Milloo!!!

Ja efter kvällens resultat för mig & Trizz hade jag önskat att jag valt kursen:) Men dom fina priserna uppvägde trots allt kvällen:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

BRA kämpat!

Du är en riktigt fighter Marie, kämpar som en tok, trots smärta. Du är duktig.



Kram till dig och Ligan

Lotta med Lapparna

2011-09-16 @ 17:01:59
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tackar:)

Kramisar tillbaka!!!

2011-09-17 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0