Gemensam hundpromis & äppelmos

Funderade på OM jag skulle fixa att gå med på den inplanerade gemensamma hundpromisen som var nu i kväll kl: 19.00...Men rackarns vilken TUR att jag gick dit...annars hade stackars Harrys matte stått där själv igen(samma sak i måndags suck). Ja ja...vi tog iallafall en runda runt Grusåsen-Bergvik & hem, precis sådär lagom lång & i ett perfekt tempo dvs inget tempo alls "fniss"...Kan ju knappt gå, men hundarna måste ju ut punkt slut!
Väl tillbaka så hade vi faktiskt varit ute i 1 timme GILLAS!

När jag kom in så började jag skala äpplen, så nu har jag kräm & mos:)

TACK snälla Anne för alla äpplen som du körde hem till min dörr!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0