Till klubben tidigt för att träna agility

Jag & Trizz + Anna-Carin med Pudeltjejerna packade in oss i hennes bil & drog till klubben i fredags. På vägen ut började det "spöregna" suck...men väl framme så slutade det som tur var!!!
Vi började som vanligt med att gå en runda runt Bastmora medans hundarna rusade runt. Sedan plockade vi fram & byggde upp. Eftersom att Trizz löper & är lite off så hade jag bara plnerat att hon skulle få köra lite kontaktfält & handling in i tunneln. Hon kändes trots löp helt OK! Jag märkte en stor skillnad på hennes fart & så var nosen en hel del i backen...
Kände mig nöjd när vi åkte hem:) Tyvärr så kroppen INTE med mig, känns himla himla jobbigt:(

Breeze & Milloo är kvar på landet...

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0