Parningsförsök nr 2 för Trizz & Krille

Jag tog med mig hela Ligan & åkte till Anki på Revärens. Vi skulle se om det skulle gå bättre i dag för Trizz & Krille...

Trizz tyckte nog att det var helt OK att återse Krille...I dag testade vi med att vara i rummet där han känner sig mest "hemma". Trizz verkade mer tillfreds med situationen i dag vilket kändes bra för mig:)
I dag så var han mer "på" & han lyckades faktiskt nästan få till det fullt ut...Men tyvärr så svullande han utanför & till slut så gled han ut..Så förhoppningsvis får dom till en riktig fullträff i morgon! För det blev ju ingen lång hängning & det vill vi ju ha:) Trizz lyckades att "bita" mig i tummen två gånger, dock utan att det började blöda...
Jaja, det är bara att ta nya tag i morgon. Trizz var helt vild & galen efteråt...
Anki tycket dock att Trizz kändes mer svullen i dag & förhoppningsvis så funkar det fullt ut i morgon...
Avslutade med en kopp kaffe, det var vi värda:)

På hemvägen så stannade jag på "spårstället". Tänkte gå en sväng i dom underbara skogarna:) Gissa vad jag hittade??? Jo massor av höstisar:) Hade lovat mig själv att inte plocka...men det gick INTE:( Jag var bara tvungen att plocka..men bara en skitpåse.

Sedan åkte jag till stugan, det är ju lördag:)

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att dom får till det nästa gång. Jag vill kolla in lite valpar...;0)



Kram

Lotta med Lapparna.

2011-10-29 @ 20:46:14
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Det HOPPAS jag med, så HÅLL tummarna!!!

Kramisar

2011-10-29 @ 20:47:55
Postat av: Carina

Hoppas det går bättre på nästa försök!



Sv. Varsågod, ja du vet att jag tycker det är kul, så jag hjälper gärna till!

2011-10-30 @ 09:28:39
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Å det är jag Tacksam för Carina:)

2011-10-31 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0