I morgon är det dax för kantarellsöks kurs för mig med Breeze & Trizz & Svenerik med Milloo

I morgon så kör kantarellsökskursen i gång, ska bli himla KUL!!! Däremot så har jag ännu inte bestämt mig för vilken hund jag ska gå med...Angenämt problem dock:) Svenerik ska gå med Milloo & jag ska nu alltså välja mellan Breeze & Trizz...Just nu lutar det år Breeze. Hon har jag tidigare tränat med så......
Breeze ska ju snart troligen gå i pension & då är det ju Toppen om hon tränad i ngt som jag kan träna/köra henne i:) Kantareller kan man ju frysa in & så kan jag träna under vintern...Har redan ett gäng små kantareller i frysen..
Å eftersom att jag har SEMESTER kommande vecka så kan jag ju faktiskt ge mig ut med Ligan i skogen & leta svamp:)




Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Himla många TACK för en mysig dag på klubben idag. Trötta vovvar, trött matte. Tack för skjutsen.



Kram

Lotta med Lapparna

2011-10-03 @ 21:10:53
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

TACK själv,vännen:)Det måste vi göra om...:)

Kramisar

2011-10-04 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0