Hundfri!

Japp jag lämnade hela ligan kvar på landet & drog till stan....Känns än så länge helt OK att vara utan Ligan.

Det tråkiga är att Breeze återigen INTE är helt OK:( Hela hon är ju helt igenomgången med bla blodprov, ultraljud & röntgen.  Men trots det så ser hon inte ut att må på topp:( Vet inte om hon slog i ngt på Katrineholms tävlingen för det började strax efter..I bland så haltar hon på h bak & i bland så är hon helt OK. Trodde först att hon blev stel när hon legat ett tag, men jösses hon är ju bara 7 år! Självklart börjar jag ju undra VAD det kan vara, tydligen ngt som inte syns på alla prover...
Får avvakta & se.....Blir det inte bättre får jag väl dra i gång ytterligare en genomgång av henne. Känns himla himla trist när man ser att hunden inte mår på topp...Men hon äter i allafall, ngt positivt.
Nog brukar hon bli knepig när hon ska löpa & det ska hon snart men...hon har tidigare inte haft dom här symptomen. Men det är klart man vet aldrig hur hormonerna poppar i kroppen på henne. Men att halta?!?

Nä just nu känns det bra att vara...hundfri, faktiskt. Å jag vet att dom har koll på henne & dom andra så klart. OM det skulle ändras eller hända ngt...Vilket jag ju såklart verkligen hoppas inte händer.
Nu vill jag bara att Breeze ska bli OK & att Trizz börjar löpa....


Skönt att vara hundfri i det här vädret...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Åh jag hoppas att Breeze blir bättre! Det är så jobbigt när ens hund inte mår riktigt bra och när den heller inte kan tala om det. :(

Man blir så ledsen och känner sig verkligen hopplös som ej kan hjälpa till.



Ha det bra!

2011-10-19 @ 14:18:44
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi hoppas på det bästa Marie, hon blir nog bra ska du se.



Kram

Lotta med LApparna

2011-10-19 @ 15:29:48
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tack snälla ni för era värmande ord:) Ja jag HOPPAS verkligen att hon blir OK...

Kram på er:)

2011-10-19 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0