Har köpt en ny hundbädd

Jooo, det bidde en till hundbädd när jag senast var till Lena på Tumba Hund & Katt...JA jag vet att jag har massor men den här...den är bara helt perfekt om man har pälshundar:) All päls som lossnar får man bort lätt som en plätt GILLAS då mina hundar lämnar massor av hår i sina bäddar:( När dom fäller vill säga...
Ett + är att dom gillar den:)



Jag GILLAR både att den är lätt att hålle ren & färgen:)

Nu funderar jag starkt på att sälja av en del av alla mina hundbäddar....Får ju liksom inte plats. Men å andra sidan är det ju kul...för min del att variera.
Nä det lutar nog år försäljning, några sålde jag ju på loppisen...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anki

Har också en, fast brun, har lagt en pläd i den, men hundarna sover iallafall i sängen :)

/Anki

2011-10-22 @ 18:01:06
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha samma här:) Men Milloo sover i den...

2011-10-25 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0