Åter i stan med bara Trizz

I morse var det dax att åka tillbaka till stan igen...Lämnade även denna gång kvar både Breeze & Milloo på landet. Breeze behöver ta det lugnt & Mille vill jag ju inte ha ihop med Trizz...

Väl hemma så tog vi en skön & lyúgn promis bara Trizz & jag:) Vi gick ner mot Ragnhilsborg & se Sus & Mittzi var hemma på Balder, KUL! Så vi blev inbjudna på kaffe & macka, trevlig värre...Sedan tog vi en gemensam promis hemåt. Vi tog en hel del foton men just nu hittar jag inte kamerababel:( Så inga nya foton....

Till sist så staplade jag hem & då hade vi varit ute i 2,5 timme, (inkl kaffe & macka) i det underbara höstvädret trots att det är sista oktober. Solen skiner & det är ju helt underbart ute med en temperatur på ca 10 grader...

I morgon blir det åter agilityträning på klubben med Trizz, får se om hon har liiiite mer fokus då...:) Ska försöka att komma ihåg klickern & köra lite slalom med henne. Jag måste ju TRÄNA MERA på hennes såååå långsamma slalom...Å då funkar det bra med klickern:)


Den här klickern tycker jag är absolut bäst...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0