Nu löper Breeze!

Å nej jag tänker INTE para henne igen. Hon har gjort sitt med valpar...tror jag:)

Min Prins Milloo har det däremot lite jobbigt för nu är det 3 tikar på gatan som löper! Men det hade han redan talat om suck...Visst är han luktintresserad av Breeze men hon fräser ifrån så det dånar...än så länge. Men väl ute så går Mille som en myrslok & så får han vadd i öronen dvs koppel på! Breeze luktar & luktar & därimellan skvätter hon precis överallt.
Så på måndag när jag kommer tillbaka från stugan får faktiskt Mille stanna kvar...Då börjar det bli liiiite farligt att ha honom tillsammans med Breeze. Dom ska INTE ha några valpar ihop!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0