Nu har jag anmält & betalat in för en föreläsning med Johan Andersson från "Fria Hundar"

Tycker att det är himla intressant att gå på olika föreläsningar & nu när det tom är på klubben så passade jag på..Nuu är jag anmäld & betalningen ivägskickad. Johan Andersson är ju med i tidningen "Härliga hund" där bla Lotta med sin Taito har varit med...Ska bli spännande att lyssna på honom.

Temat för kvällen är:

"Jag såg en hund som följde mig och som såg fram emot att vara med mig – oavsett om den var lös eller i koppel."
Johan Andersson, Fria Hundar

(Citat från Johan Anderssons hemsida www.friahundar.se.)

En mycket intressant inspirationsföreläsning, som kommer att hållas på Södertäljeavdelningens klubbområde i Bastmora - tisdag 15 november.  Bl.a. behandlas frågan om hur jag beter mig för att kunna ha mina hundar lösa!

Föredragshållaren heter Johan Andersson, och hans företag heter "Fria Hundar". Du kan läsa mer om honom och hans syn på hundtränig på hans hemsida www.friahundar.se.


Bilden är "tagen" från Johans hemsida, adress se ovan

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Han är Jättejätte bra. Taito och jag har gått kurs med honom.



Kram

Lotta med Lapparna

2011-11-02 @ 09:05:18
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Anki

Låter kul, är det bara för klubbens medlemmar?

/Anki

2011-11-02 @ 13:42:56
Postat av: Marie G

Ja, jag är nyfiken på honom efter din kurs för honon Lotta:)

Anki, jag tror att ALLA är välkomna att anmäla sig, så anmäl om du har möjlighet att gå:)

Kram på er:)

2011-11-04 @ 22:05:03
Postat av: Carina

Sv. Va jobbigt, hoppas du mår bättre snart!



Jag mår ju mycket bättre nu, bara lite torrhosta kvar!



Ses i kväll :)

2011-11-15 @ 09:20:01
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Carina

Sv. Ja fast hon verkar ju aldrig komma igång, bara snosar och kissar!

2011-11-23 @ 17:30:30
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Samma med Breeze...hon bara kissar & luktar, men men enligt Mille så är hon på G:)

2011-11-25 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0