Sovmorgon!!!!

Jösses i morse gick jag inte upp förrän kl: 08.45!?! Vet inte när det hände sist...Breeze hade visseligen pipit ett par gånger men eftersom att hon löper & allra helst vill ut & pissmarkera för ev kavaljerer så somnade jag om:) Var ju ute sent med dom i går natt så då tyckte jag det var OK att sova länge:)

När jag äntligen kravlade mig upp så gick vi ut på en liten aktiveringspromis...Gillas av tjejerna & dom var så himla duktiga alla 3:) Måste bara skryta lite om Blåndie men hon är ju bara för härlig:) Otroligt lyhörd & bara VILL allt som jag vill att hon ska vilja=) Gillas!!! Hon är bra Bästa Blåndie...passande namn på den underbara hunden:)

Var ute i 1,5 timme & då var det gott med frukost...Hittade tyvärr 3 krypande fästingar, 3 på Breeze & 1 på Blåndie:( Shit.....Måste nog sätta på Blåndie ngt skydd...Men peppar peppar hon har knappt haft några fätingar alls på länge nu. Men å andra sidan räker det med 1 sjuk fästing för att "fördärva" henne:(

Själv sprayar jag mig varje gång jag går ut i skog & mark:) Avskyr ju fästingar:(


Köp detta medel till dig själv, LOVAR att det FUNKAR!!! I allafall på mig:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0