Milli & Blåndie blir 4 månader i dag!!!

Ett GRATTIS till dom små, Milli & Blåndie som nu redan?!? hunnit bli 4 månader:)

Men det är klart att när man tittar på Blåndie så kan man ju nästan tro hon är än äldre suck...
Men....Oj,oj,oj vilken ljuvlig hund hon är:) Såååå synd att JAG inte har kropp för att jobba med hund:( För då hade jag behållt henne & kört lydnad & sök....Men nu är det som det är:(

Tror inte att jag haft ngn hund som vid så ung ålder varit så fokuserad & intresserad av mig att hon då & då "fniss" hellre väljer mig än dom andra i ligan:) Bådar GOTT för framtiden för Blåndie på tävlingsbanorna OM hon får chansen att komma dit så klart....

Blåndie är trots sin storlek bara helt underbar:)

I dag var jag till klubben & såg då på håll kursen som Milli går, men tyvärr så hade jag fullt upp på agilityplanen:( Så jag han inte gå upp & kolla in om dom var där...Men det kommer fler tillfällen:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina med labbarna

Jag kan meddela att det gick JÄTTEBRA för Milli på valpkursen igår. Både hon och Matte var jätte duktiga. En av fröknarna

2011-05-04 @ 09:28:43
Postat av: Marie G

KUL att det gick bra för dom....Milli är en naturbegåvning, precis som sin mamma & syrra:) Eller en kombination av duktiga fröknar oxå "fniss"

2011-05-04 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0