Ingen tävling för mig & Trizz i dag:( Vi njuter av att vara på landet

Har man ingen bil så har man inte...Så det blev till att stanna hemma i dag. Men å andra sidan så är det nog allra bäst för min kropp, den mår liksom inge vidare i dag:(
Samtidigt kan jag njuta lite av att ha PLOCKAT EN PINNE i går!!!!

Smolk i bägaren är att jag GLÖMDE tävlingsboken i Västerås suck....Måste bero på att vi inte fick den på prisutdelningen utan att vi var tvungna att hämta den separat. När man går på moln:) så ja då fanns det liksom inte i tankarna att hämta den....
Hoppas nu att ngn utav Amandorna från klubben tar den med sig hem!?

I går kväll tog vi med oss ligan & gick rundan via badet, det var en jätteskön kväll:) Breeze & Blåndie var i vattnet igen...Mille skällde som vanligt på??? Ingen vet...Dom fick i allafall springa av sig:) Ingen annan var ute & det är alltid så skönt att kunna ha hundarna lösa hela rundan. Dom är ju bara för duktiga även vilda "Blå":)

Blåndie ja, hennes öron måste tejpas om & om & om...hon får på ngt sätt hela tiden bort hela eller delar av tejpen:(
Måste Tacka Ninni på Queedy´s för tipsen om örontejpning!
Det är bara att vara envis & inte ge upp...

I morse tog jag med mig alla hundar & då blev det inte ngn lång runda, men det var så skönt att bara lunka på:) För lunka blir det när Sindie är med, men nu är hon riktigt pigg & helt haltfri:) JUBEL!!

På lördag är det ju dax för våran agilitytävling & inför den har jag massor att göra...Hua hua!!! Alla hundar ska med eftersom hela familjen kommer & då måste jag nog bada landethundarna:) Å Trizz såklart, henne ska jag ju ställa ut:)

Men nu ska jag ut på tomten & NJUTA av SOLEN & VÄRMEN, kanske jag plockar fram solsängen:)

Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0