Bara vara dagar

Usch i bland är dagarna så där himla tråkiga, kanske beror det mycket på hur jag mår...Japp, tjejerna får så klart sina promisar men inte så himla mycket mer:(

Fick mer eller mindre "tvinga" mig till att träna lite lydnad med Breeze. Hon var taggad, men det märks att hon löper...Med är hon men inte riktigt till 100%. Tränade iallafall lite ingångar & förflyttningar med fokus på att baken hennes skulle IN. Å vad jag kunde se så KOM den in bra:) Dock lite svårt att se när man är själv men....
Känns som om baken är på G GILLAS!
Bakåtstegen satt kanoners:)

Skulle vara så HIMLA KUL att komma ut på lydnadstävlingar igen...men DÅ måste jag sätta igång med en seriör träning & dit har jag tyvärr inte kommit ännu. Får vällan se på tisdag, då är det ju dax för tävlingslydnads kursen igen. Måste nog se först kanske hur långt Breeze kommit i sitt löp, tycker hon hållit på länge nu?!?
Minns inte om det var likadant efter förra valpningen...

Nä nu ska tjejerna få nattpinka, nu när det slutat åska & dundra...

Se hela bilden








Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0