Är såååå trött på ståndöron:(

En sheltie SKA ha tippöron, punkt! Så är det bara...Men nu är jag så himla trött på Blåndies öron som mer eller mindre driver mig till vansinne suck...Inget verkar fungera på den damen:( Tejp både maskering & silvertejp, men nix det åker av fort som attan. Nåja det sitter vällan en dag eller så & så PANG så står öronen UPP igen:(

Lim då??? Visst men efter ett par kraftiga skakningar & lite krafs ned tassarna så PANG så lossnar det & så STÅR öronen upp igen efter ett kort tag...
Nä det är nog bara att se sig besegrad.....av Blåndies envisa STÅND öron, gilla ,läget eller hur det nu var:)
Men så hon ser ut, hon liknar mest en schakal....

Nix på´t igen! Får väl limma fast  stora plastgem, funkade ju på Sindie ett tag..Kan liksom inte se på henne utan att le lite så där stelt "fniss"

I morgon blir Milli & Blåndie 4 månader:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Marie!

Vill inte skriva ett jättelångt inlägg på din blogg, men jag har ett tips angående tejpning av öron. Kan du maila mig så kan jag maila dig sedan. Hittar nämligen inte din mailadress här i bloggen.

Mvh Ninni

2011-05-03 @ 14:59:28
URL: http://www.queedys.se
Postat av: Marie G

Hej Ninni, jag mailar dig:)

2011-05-03 @ 22:12:20
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Nu efter 3 år vågar jag erkänna:

Leffes öron hade 50 öringar med limm.

Det fungerade bra.

Hälsar Eva o Leffe

2011-05-05 @ 10:17:46
Postat av: Marie G

Hej Eva, Ha,ha,ha jag har oxå haft inlimmade 50 öringar & stora plastgem, dock var dom intejpade:)Tror nog jag testat det mesta "fniss". Å har dom tendens att resa sig jag då provar man NÄSTAN vad som...Men än har jag inte gett upp:)

Kram på er:)

2011-05-05 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0