Äntligen promis med Lotta & Lapparna!

I onsdags fick vi då ÄNTLIGEN till det, jag & Lotta:)

Jag hade med mig Breeze, Milloo, Trizz & Blåndie & hon hade som vanligt med sig Taito & Loija. Tyvärr så var ju vädret inte riktigt med oss men vad gör det när man har trevligt sällskap?!? Absolut ingenting:)

Vi möttes halvvägs ungefär & sedan gick vi ner via Skogen vid masten ner till Ragnhildsborg & runt där för att sedan traska uppför pust & stånk....Hundarna racade runt, skönt att se:)

Själv var jag mest slut i pratmusklerna ha,ha,ha....

Trevligt var det & väl hemma hade jag varit ute i lite mer än 1,5 timme. Jag var nöjd & hundarna oxå:)

TACK Lotta med Lapparna för sällskapet!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhh, nöjet var helt på våran sida.



Kramar till ligan

Lotta med Lapparna

2011-05-13 @ 21:49:22
URL: http://anncha0117.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0