Agility DM för Sörmland i Flen 29 maj 2011 för mig & Trizz

Till detta DM som gick på Flens BK skulle JAG köra med Trizz, men bara individuellt. Anders körde Breeze både ind & i lag & körde Birgitta Milloo i samma:)

Kan lova att bilen från landet var fullpackad, pust...Tur att Anders & Linnea kom i egen bil..ALLA hundarna var med dvs även Sindie & Blåndie.

Regnet var inte riktigt med oss från början men...det kom bara några droppar när tävlingen väl startat men oj vad det blåste:( Nästan så en del tält höll på att blåsa iväg....

Jag var först ut på agilitybanan & oj vad BRA Trizz var:) Vi nollade dock inte på den bästa tiden så klart:( Jag bara kan inte springa fort...Har inte heller koll på om vi fick tidsfel?! Jag kände mig himla nöjd i allafall med min nya stjärna! Oj,oj,oj vad KUL det är att kunna köra igen!!!

Inför hopploppet låg jag & Trizz på 4:e plats, jösses....Lite press eller?!? Näe, vi skulle bara köra & sedan se hur långt det kunde räcka...Vet ju att våran tid inte är konkurranskraftig men men så är det...

Hopploppet, ja vad säger man?!? När jag gick banan kände jag mig helt virrig...Det har aldrig hänt tidigare att jag varit helt "borta" på en banvandring suck...Måste vara blåsten ha,ha,ha...När jag sedan stod där i starten så hade jag igentligen ingenplan alls eller rättare sagt jag hade både plan a, B, C & D. Tror dock det inte det blev ngn utan dom planerna snarare plan H eller så:) Men.....vi lyckades nästan det här loppet oxå...En ynka 5 felare blev det:( 
Tyvärr så räcker ju inte tiden till att slåss på toppen....

Men många körde bort sig eller fick fel på fel så kanske det skulle räcka till en hyffsad placering?!?

Ja!!!! Trizz & jag kom 3:a på DM 2011!!!



Vann gjorde Conny med Lady & 2:a kom Ingela med Korall alla från Södertälje BK!





Rosetten & "diamanten" för 3:e placeringen ind small 2011

Så himla himla KUL att komma 3:a på DM´t på våran 6:e tävling:) Men så har jag ju världens Bästa Trizz:)
Själv så stapplar jag mig numer fram ännu stelare än tidigare:( TUR att det finns piller:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0