Långpromis med Carina & Russeltussarna

Har inte bloggat så ofta som jag brukar av lite olika anledningar.....

Men i onsdags så hade jag & Carina med Russeltussarna bestämt att vi skulle ta en långis med våra hundar. Jag hade så klart Breeze & Trizz med mig. Vi hade lite svårt att bestämma vart vi skulle gå, det är ju liksom is nästan överallt:(Men vi bestämde oss för att gå via Ragnhildsborg runt Hansta & Bergvik hem. Mina tjejer gick lösa hela promisen:) Så skönt för då kan jag ha full fokus på vart jag trampar.....
Vet att man inte får ha sina hundar lösa nu OM man inte har 100% koll på dom, anser dock att jag har det:)

Önskar dock att dom som INTE har det respekterar att det är koppeltvång som då gäller!!!!!

Det var riktigt trevligt att traska med sällskap sedan var det ju inte helt fel att SOLEN sken hela tiden, GILLAS!
Vi var ute i över 2 timmar:) Ångrade bara att vi inte hade tagit med oss fika....


Tack Carina för sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0