Inbjudan till "Jakko" kurs del 1 med Anna Muller!!!!

INBJUDAN TILL AGILITYKURS

MED ANNA MULLER

”Jakkosvängar, del 1 av 2”

När: Måndag den 25/4

Kl: 10.00-13.00

      Plats: Bastmora, Södertälje

Kostnad: 370:-/ekipage, 100:- utan hund

Max 6 ekipage med hund!

Man lär sig massor av att bara titta på…

Krav: För att få gå skall ni minst ha gått grund fortsättning….

Jaakkosvängar grund – lär dig behärska handlingsmanövern jaakkosväng, jakkosväng, jaakko turn – kärt barn har som bekant många namn. Vad är en jaakko? När gör man den? Hur gör man den? Varför gör man den? //Citat från Anna

Annas hemsida: http://www.koppeltrassel.se/

Anmälan sker till Marie G via e-post: [email protected] senast den 5/4 & efter att du fått din plats bekräftad får du info om hur du skall betala J

 

Välkomna med er anmälan hälsar Marie G

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vad jag känner att jag måste ta tag i Kritas träning så vi kan börja köra agility igen, blir så himla sugen för det är ju så kul med agility.

Sv. Ja nu är verkligen våren på G :)

Ha det bra

2011-03-24 @ 17:28:48
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja agility är rackarns så KUL!!! Önskar att jag oxå kunde köra för fullt....

Ha det gott!

2011-03-24 @ 22:21:03
Postat av: Carina

Ja vi har olika problem! Du har underbara hundar som kör för fullt och en kropp som säger stopp. Och jag, vad ska jag säga, har ju underbara hundar jag med men med sina olater, så jag inte kan köra! Men jag ska sjutton börja träna för fullt så jag kan köra i alla fall med Krita!!!!

2011-03-25 @ 09:24:49
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Mmm så är det, men jag tror absolut att du kommer kunna köra för fullt! Å du vet ju att jag gärna hänger på ut & "hjälper" till med agilityträningen:) Vi får köra så det ryker när planen är OK igen!!!

2011-03-26 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0