I dag ska jag till Tös på "vinst" behandling av Breeze

TUR att jag har hundar som vinner så bra priser:) För i dag ska jag till Ann på Tös hundhälsa. Vet dock inte riktigt vilken behandling det gäller men kanske denna???

HUNDFYSIOTERAPIBEHANDLING

Vi tar fram en behovsanpassad, individuell behandlingsplan för varje hund. En behandling består av en mix mellan vattenlöpband (Keiper Water Walker), vibrationsplatta, fysioboll, cavaletti, ledmobilisering, massage och stretching.

Behandlingstid: 40 min
Mål: En glad, smärtfri, spänstig och harmonisk hund

Låter ju....jättebra! OM det nu är denna behandling vill säga:)

Kika gärna in på Tös hundhälsas hemsida: http://toshundhalsa.se/

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0