Hipp Hipp Hurra för Breeze som fyller 7 år i dag!!!!

Ja i dag fyller världens BÄSTA Breeze 7 år!!!


Breeze på landet, mars 2011

Oj vad tiden gått fort....Jag kommer exakt i håg dagen dom föddes:) Lena från Honeybook ringde & uppdaterade mig under hela tiden. Å till min stora glädje så blev det 5 BLM!!! Åkte dit på kvällen för att se underverken:) Då hade jag ju väntat i 2 år på en valp efter just "Nattis"...

Men sedan var det himla svårt att välja....ville ju ha en stor sheltie & det blev 2 stora. En hane & en tik, snacka om dilemma...men ett trevligt dilemma så klart. Pendlade mellan hanen & tiken in i det längsta. Men till slut så bestämde jag mig i princip för tiken....Den andra familjen hade fått vänta tills jag bestämt mig för om jag ville ha hanen eller tiken. Dom blev inte så glada när jag bestämde mig för Breeze, dom ville hellre ha henne...Men då hade jag bestämt mig, jag skulle ha tiken!
Eftersom att hon skulle heta Sea Breeze i stamtavlan så fick hon heta Breeze. Jag hade ju alltid velat ha ett namn som redan fanns med i stamtavlan...Men när jag skulle skriva på alla papper så hette hon....Mermaid ha,ha,ha...Å hanen hette Breeze i stamtavlan hmmmm...Jaha, inget att göra åt hon hette ju liksom redan Breeze sedan ngn vecka tillbaka & då ville jag inte byta.

Jag var oxå med när dom vetetrinärbesiktigades & ögonlystes.Självklart hade jag ju då varit & hälsat på flera gånger i veckan ända tills jag fick ta med mig Breeze hem.

I dag så ska Breeze & även dom andra som är hemma få lite exra gottit, bla så ska jag steka upp lite kyckling åt dom:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0