Breeze ska gå MH den 2 april på Södertälje BK!

Jösses, vi kom med på MH´t!!! Himla KUL eftersom att jag inte kommit med när jag tidigare år anmält till MH...
Bra oxå att det är på "hemma" klubben, Södertälje BK:) Nära & bra...

Måste bara kolla igenom henne igen, skulle ju göra det några veckor efter att valparna "flyttat", nåja Milli har ju flyttat...Att jag ska göar det beror ju på att Breeze blev så himla dålig när valparna bara var några veckor:( Visst hon är OK, men jag måste för säkerhets skull kolla "igenom" henne.

OM det skulle vara ngt så får jag hoppas att jag kan byta hund & då blir det Trizz som får ställa upp. Men jag HOPPAS verkligen så klart på att Breeze får grönt & kan vara med...Känns som om det inte blir av annars.

Har bokat filmkameran så allt ska filmas, OM jag hittar ngn som vill filma vill säga....

Njut av era hundar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0