Breeze & Milloo hemma igen, eller Milloo har redan åkt "hem" igen till landet

I går kväll kom så både Breeze & Milloo hem igen:) Lämnade ju Breeze på landet inför trippen till Vingåker....
Kändes helt OK att ha nästan hela ligan hemma....

Passade på att lämna Blåndie hos grannen i morse så att jag kunde gå en långis med Breeze, Milloo & Trizz. Vädret var helt..."vårigt" SOL & man verkligen kände att våren var på G:)

Gick via Ragnhildsborg & runt via båtklubben & udden. Väl där så satte jag mig på en sten i SOLEN & i lä, härligt är bara förnamnet:) Hundarna fick 2 godisrutor så dom var nöjda medans jag njöt av en Latte:))

Så SKÖNT för själen att få njuta utan stress på en hundpromis:)

Sedan efter en promis på 2 timmar så skulle jag hämta Blåndie hos grannen. Men då blev vi bjudna på våfflor & kaffe, GILLAS!

Blåndie hade skött sig bra....Hon hade fått 2 kisspromisar under tiden vi varit borta:)

Ja sedan var det bara att göra sig i ordning för att sedan åka till jobbet...Men innan dess så kom Anders & hämtade Milloo, så det blev bara en snabbvisit hemma för honom....Men jag passade i allafall på att klippa hans klor & tassar.
Har oxå i dag klippt Breezan´s klor & tassar + att jag borstade "bort" halva henne:( Jösses vad hon tappar päls & hon hade ju inte speciellt mkt innan...Spott & fräs, ja nu är det HÅR precis överallt:(

Nu är tjejerna nattrastade, så nu blir det sängen för i morgon är det dax igen....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0