Blandade foton på Sindie, Breeze, Milloo, Trizz & så Blåndie så klart juni 2011

Varsågoda, här kommer en bildkavalkad på min underbara Sheltieliga:) Ibland säger faktiskt bilder mer än 1000 ord....


Blåndie & Trizz

Trizz
  
Blåndie 1 dag utan tejpade öron...MÅSTE få ordning på dom! Å ja, dom är nu åter både limmade & tejpade.
  
Blåndie, Breeze & Blåndie

Blåndie smaskar på märgben
  
Blåndie & Trizz
 


Min underbara Sindie, 13 år & 5 månader:)

TUR att jag har en damm på tomten:)
  

Blåndie, Trizz & Milloo
  
  
  

Hela Ligan på en bild!

Milloo spanar på fåglar
   
I bland tror jag att Sindie tycker Blåndie är lite väl pestig...
  
Ooops lika bra att ge sig....
  
 OK, nu är ordningen återställd för ett tag....

Blåndie & Milloo

Trizz:)

Blåndie bara älskar när dammen fylls på med vatten
  
  
 Trizz vill leka....
  
  

Breeze

Sindie

Blåndie

Sindie


Njut av era hundar!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Härliga bilder på ligan :)

2011-06-08 @ 18:42:58
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar:)

2011-06-08 @ 22:50:47
Postat av: Eva o Leffe

jätte fina bilder på ligan. Kram Eva o Leffe

2011-06-09 @ 15:10:21
Postat av: Lotta

Vilka sköna och ljuvliga bilder!!



Kram

Lotta med Lapparna

2011-06-10 @ 08:38:31
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tack Lotta:) Men det är ju lätt när man har så ljuvliga motiv att fota "fniss"

Kramisar

2011-06-10 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0