Två långa veckor kvar till semestern & "bara" ett lydnadsläger inplanerat

Japp, 2 hela långa veckor har jag kvar tills det är semester...
Det enda som är inbokat är Lydnadslägret i Högsjö med Trizz:) Ser fram emot att träffa likasinnade:)

Däremot så är jag ju inte speciellt sugen på att träna...lydnad:( Hade ju hoppats att få tillbaka suget men icke...Trizz kan ju absolut nästan ingenting, men å andra sidan så har jag ju väldigt mycket att träna på ha,ha,ha...Å instruktörerna ska vällan ha sin utmaning:) Då menar jag inte Trizz, nix det är JAG som kommer att bli utmaningen...Har nämligen himla svårt att ta till mig dvs lyssna på andra när det gäller lydnad suck...Jag VET hur jag ska träna TROR jag hmmmm. MÅSTE sätta fokus på att LYSSNA & ta till mig det instruktörerna säger DET blir min utmaning:)
Hade dock hellre åkt på ett agilityläger...är MYCKET sugen på Sheltielägret för Anita Axelsson. Men just då är lydnadslägret....Men kanske att jag får ett sug på lydnad under/efter lägret?!? Ja vem vet...

Får i stället se fram emot agilityträningen för Eva-Marie Wergård efter sommaren:) Tills dess får jag försöka träna så mycket jag bara kan & hinner. Tid har jag men...jag skulle gärna kunna träna oftare på klubben. Men tills dess får mina Rusta hinder duga. Så...slalom träning borde jag ju kunna få till. Det vore vällan f.n om jag inte skulle lyckas få fart på Trizz i slalomet:) 

Förhoppningsvis blir det även agilitykurs för Veronica Bache i augusti, DET ser jag verkligen fram emot:) Nu håller jag bara tummarna för att det blir av! Självklart är det Trizz jag planerat att gå med...

Nästan så att jag längtar LITE till augusti:) Men först jobb, sedan semester sedan AUGUSTI.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

TACK för kul sällskap på en llångis. Vad förvånande att vi fick till det så enkelt.



Kram

Lotta med Lapparna

2011-07-08 @ 22:19:51
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Carinac

Ja det är fint här nere, men snart har du också semester och då sticker du väll till landet och kopplar av.

Ha det bra

2011-07-09 @ 09:06:06
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Lotta, JA det var ju helt otroligt, HOPPAS vi kan få till en promis snart igen:)

Carina, NJUT!!! Japp det blir stugan efter lydnadslägret:)

Kram på er:)

2011-07-09 @ 11:11:28
Postat av: Carina

Ja nu är jag ju tillbaka i tokstan jag med, men vi sticker nog igen nästa vecka. Hoppas nu lydnadslägret går bra och du hittar motivationen och sen ut och njut på landet.

Ha det bra

2011-07-13 @ 12:48:49
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Carina, hoppas att ni hade det bra på Öland:) Men efterom att ni är hemma kanske vi kan få ihop ett träningspass innan ni åker igen:)

Ha det bra!

2011-07-13 @ 15:55:54
Postat av: Carina

Ja det kanske vi kan få till, vi planerar åka söndag eller måndag. Hör av dig om tid du kan.

2011-07-14 @ 10:24:45
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0