Lite bilder från landet sommaren 2011

Har ÄNTLIGEN fått in bilderna till MIN data:) Men nu känner jag att tiden inte riktigt räcker till för att lägga in ALLA bilderna i respektive inlägg...Måste ju packa det sista innan jag åker till Vingåker-Läppe & lydnadslägret i Högsjö!!! I morgon onsdag går tåget 12.59 från Södertälje Syd & självklart tar jag med mig Breeze & Trizz:) Kunde INTE välja vilken hund jag skulle ta med mig...så det fick bli bägge:Milloo fick däremot stanna på landet...

Ja så nu har jag tvättat & håller på att packa...Alltid samma problem, VAD ska jag ta med mig??? Regnkläder är ju ett måste för det kommer säkerligen regna:( Turligt nog så får jag skjuts till tåget så jag kan ju ta med mig det mesta...som jag gör varje gång suck...

Nä nu får ni titta på lite bilder från landet sommaren 2011. Får återkomma med ALLA andra bilder till efter helgen, håll ut dom kommer!



   
  
Odlingarna
 
Min vitlök

Smoothien på nyplockade hallon:)

Indra trivs i stugan.....
  
  
  

Breeze

Milloo

Njut av era hundar!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0