En "lugn" semester eller......kanske inte

Är ju i stugan på landet med ALLA mina djur, känns bra:) Allt har "peppar peppar" funkat bra med Indra & grannarnas katter, HOPPAS att det fortsätter så!!!

Å så var det ju det där med LUGN semester....nu är det ju så att trädgården är ganska stor dvs mycket att "pyssla" med. KUL men samtidigt jobbigt så klart, TUR att jag kan gå & pyssla när som, måste ju helt anpassa mig efter kroppen:(

Men....vi har gjort 10 burkar svartvinbärsgele, smarrigt:) Nu ska jag bara plocka av dom röda. Vi ska oxå göra rabarberchutney:) Marmelad står oxå på göra schemat....Så förhoppningsvis så blir kylen full i vinter med massa smarrigt:) Då kan man ju tänka tillbaka till sommaren....

Måste ju oxå passa på att påminna om Promisen på Sörmlandsleden i morgon Onsdag!!! ALLA är välkomna!
Nu ska jag bara slappa så att jag fixar att hänga på i morgon, både jag & Ligan behöver traska på. Ähh min kropp behöver men....kanske inte igentligen klarar en så här lååång promis:( Men skit samma jag ska gå, TUR att det finns piller så att jag kan göra ngt i allafall....Synd bara att det ska behövas hela jäkla tiden:( men nu är det som det är...Hoppas nu bara att det kommer folk!!! Å så håller vi tummarna för att vädret är med oss!!!

På torsdag är agilityträning med Jörgen & Ingrid inplanerad:) OM det inte spöregnar vill säga, då...får vi flytta fram träningen. Lite bekväm är jag allt så här på semestern:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Rackarns vad du är flitig! Kan tyvärr inte hänga med imorrn...men en annan dag;0)



Kram

Lotta med lapparna

2011-07-20 @ 01:56:53
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Synd att du inte kunde komma:( det var en riktig Lotta promis:) Nästa gång kanske???

Kramisar

2011-07-21 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0