Valparna dag 1

Njuter, njuter, njuter men åter till verkligheten... Natten har varit bra, men självklart har jag sussat med ett halvt öra öppet. Har ju valplådan precis nedanför sängen så det känns liksom lite i nacken, av att kika på dom då & då:)

Den blå är verkligen "på" & ser ut att frodas gott. Den TRF har i natt skrikit en del & jag har då ju så klart vaknat & kollat till dom. Man vet ju inte om Breeze lagt sig på henne, men det har varit att hon inte "hittat "maten"...Å så fort hon skriker flyttar Breeze på sig & då måste hon ju börja om..Å så bara måste det ju vara "rätt" tutte oxå...
Tjejerna behöver ju i alla fall INE slåss om maten:)

Under dagen har det varit lugnare, tjejerna har ätit bra å ja allt verkar lunka på......

Knappt jag fattat att dom ÄNTLIGEN kommit:) det blev på dygn 59...Nu är det bara att fundera ut vad tjejerna ska få för namn, angenämt "problem".

Här kommer lite bilder från morgonen & fm dag 1:

  
Mina ljuvliga tjejer:)
















Trizz är verkligen intresserad av dom små, bådar ju gott:) Tyvärr så är Trizz dålig i magen:( Så jag har fått springa ut med henne titt som tätt suck...Vilket betyder att jag håller henne borta från dom små...

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: barbro

Hej igen

Måste titta in och vad glad man blir att se lite bilder, Härliga bilder på damerna.

Jag blev riktig impad och avundsjuk,,vill också få en blå kull någongång...men när!!!

Försök lär bli med Berta när tiden är mogen.

Hoppas magen på Trizz är bättre.Låt henne inte vara en uns nära nu, de är mycket skit som går.

kram Barbro

2011-01-04 @ 17:48:32
Postat av: Marie G

Hejsan, Ja det är ju helt underbart att bara titta på dom, dock känns det både i nacke & rygg ha,ha,ha.....Mmmm härligt var det att få blått:)

Nix, Trizz får inte komma i närheten:(

Kram från Valplådan igen

2011-01-04 @ 18:09:26
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0