Valparna 2 veckor!!!

Ja jösses, i dag är "små" tjejerna 2 veckor!?!? Hua vad tiden går fort...snart är dom leveransklara....Men tills dess ska jag njuta:)

Man ser att det nu händer saker hela tiden, bägge har öppnat ögonen & nu börjar dom likan hundar:) Dom "går" mer & mer & nu bara måste jag bygga ut...

Man märker att dom både ser & hör...Så nu kan man verkligen gosa med dom, GILLAS:)

Bakklorna klipptes i dag på fm & framklorna tar jag senare i kväll eller i morgon...

Breeze har jättehjälp i xtra morsan Trizz:) Så fort dom små piper rusar Trizz dit...Breeze kan sova som en stock, gärna under min säng. Det är väl svalt där. Just nu ligger Trizz inne hos tjejerna & håller dom dels rena & som sällkap. Breeze ligger helt utslagen på golvet & sover...Gulligt:)

 

Vägde dom ju i går så jag vet att dom hmm väger en hel del...men i dag var det dax igen eftersom dom i dag är 2 hela veckor:)

Tjejernas vikt vid 2 veckor:

TRF: 878 g + 628 g sedan födseln
BLM: 1108 g + 803 g sedan födseln









           
    
   
       

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Ja det var helt underbart förra året, så jag bara längtar tillbaka!

Måste komma över någon dag och klämma på dem, de är så söta :)

2011-01-17 @ 20:25:39
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Var avis då oxå ha,ha,ha...

Du är välkommen!

2011-01-17 @ 22:37:36
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Kristina

HELT UNDERBARA. Kristina med Atos och Jack

2011-01-18 @ 08:22:38
Postat av: Eva o Leffe

Oj vad dom växer och är helt UNDERBARA.

Jag tror inte Leffe håller med.

2011-01-18 @ 10:10:05
Postat av: Marie G

Tack Kristina & Eva:) Håller helt med om att dom är underbara:))

Trizz gillar dom skarpt:)

2011-01-18 @ 11:46:30
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0