Trizzen´s liv just nu...

Hmm hon har väl kanske inte sååå roligt just nu men....

Efter att hon varit "dålig" i magen så är hon nu sedan ngn dag bra:) Vilket innebär att jag faktiskt kan dels låta henne titta på valparna vilket hon gillar:) Dock inte Breeze...eller hon gör inget men jag märker på henne att hon blir lite stressad & ja då får hon åter inte vara i sovrummet. Trizz alltså...

Försöker aktivera henne på andra sätt nu när det inte blir några långpromisar, som igentligen både hon & JAG skulle behöva!!! Men gnistan finns inte & så har jag så jäkla skit ont både i höfterna & bäckenet:( TUR att jag har broddar på dojjorna...

Ja,ja....innan det blev is överallt så fick Trizz jobba lite i djupsnön. Bra konditionsträning. Men nu är det ju skare & hon kan på dom flesta ställen GÅ PÅ skaren dvs ingen konditionsträning:( Är oxå rädd om hennes tassar...

Men...hör & häpna!!! JAG har TRÄNAT LYDNAD med henne, tjohooo. Japp, jag har kört både sitt-ligg & fotpossotion inomhus så klart. Min lilla tjej jobbade på bra, verkar som om hon gillade att TRÄNA:) Hennes läggand påminner mkt om Sindies GILLAS! dvs hon lägger sig bakåt & det är så jag vill ha det:))

Sedan har både Breeze & Trizz fått göra Nina Ottossons olika aktiveringsaker, dvs leta godis via olika svårighetsgrader...Gillas av hundarna kan jag lova:)

Här kommer lite blandade bilder bla på Trizz som verkligen inte gillar att bli fotad...


Hon har tippöron i normala fall:)



   
Lite blommbilder innan dom vissnar...
 



 
  



Å så lite bilder utifrån för vi är faktiskt ute då & då:)
  
Måste TRÄNA mer med mitt nya objektiv...
 
Mitt hus:)
 

Njut av era hundar!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0