Första kloklippningen på småtjejerna

Eftersom att det ändå bara är skit på TV & jag bara är hemma & gör ingenting så...Passade jag på att klippa klorna på småtjejerna:) Dom små rundmagade låg så sött & sussade & då började jag med den blå & sedan den trf...Gick hur bra som helst:)
Nu kanske Breeze slipper dom små spetsiga klorna på tuttisarna.

På söndag kommer åter Lena från Honeybrook & kollar på dom:) Ska bli spännande & höra vad hon tycker så här vecka 2...

Men det känns så konstigt att kalla dom den blå resp trf...Måste bestämma mig för vad dom ska heta. Det spelar ju igentligen ingen roll för valpköparna har troligen egna namn som dom ska kallas för..I förra kullen så var det ju ingen hane som fick behålla "sitt" namn.
Den blå´s namn är redan i princip klart, men den trf har jag inte riktigt hittat "det" namnet ännu...Trots massor av namnförslag:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0