En vanlig söndags rapport

Vill börja med & TACKA Carina med Russeltussarna för att du tog med dig Trizz på en längre promis:)
Jag är så Tacksam för att du ställde upp & hämtade henne!!! TUR oxå att Trizzen skötte sig bra:)
Har en så himla tur med mina grannar.....

Tyvärr så är det nu så jäkla skitans HALT ute att jag var tvungen att sätta på broddarna:( Är man gammal eller har man en kropp som inte fixar underlaget suck.....

Men glädjande nog så kom Lotta med Lapparna förbi:) Dock så klart utan sina Lappar....
Hon skulle titta på småtjejerna.....
TACK Gulliga Lotta för Lycka Till med valparna presenten:))


Produkter från Lottas Bikupa. Dessa produkter rekommenderas VARMT!!!

Passade oxå på att fota mina blommor, det går så himla fort för dom att blomma över så det är bäst att passa på & njuta av dom:)

Finns inge bättre än tulpaner:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det var ju inga problem att ha med henne!

Ja broddar sitter inte i vägen på dessa isbanor vi har utanför. Hade det bara plogat lite bättre hade det inte varit så farligt, j-l skit förtag som plogar åt oss. Kommunen skulle visst anlita dem till nästa vinter, ska bli spänande och se hur det ser ut i S-tälje om vi får lika mycke snö då.

Ha det bra

2011-01-09 @ 20:46:18
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Skönt att höra att Trizzen skötte sig:)

Ja nu är det för jäkligt runt omkring oss:( Jag hoppas dock att det blir lika mkt snö nästa vinter...Men nu vill jag ha vår så att jag snart kan ta ut tjejerna...Men det kan jag ju glömma suck...

Ha det gott!

2011-01-10 @ 19:46:47
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0