En helt vanlig söndag med hundar & valpar

Upp med Tuppen, men det var i dag självvalt....Tog en långpromis med Breeze & Trizz, det var ju helt underbart ute. Ljust, friskt & nästan vår:) Så skönt att traska när inga andra är ute, gillas!

Som vanligt blev det lite "tappade" vantar & gömda vantar som tjejerna fick leta & hämta. Ngt som taggar io gång Breeze, hon har efter första "tappet" full koll på mig & mina vantar:) Hon anser nog att ngn dvs HON måste ha koll när inte matte har det, goaste tjejen:))

Trizz fick upp spåren efter några "korrar", så hon sprang som attan medans korrarna drog upp i trädet & retade gallfeber på henne....Ha,ha,ha

Väl hemma igen så var det bara att ge Blakkie & Blåndie torrfoder....Blåndie ville dock ha efterrätten först. Men jag var stenhård hmmm så hon åt faktiskt lite innan hon fick gå till Breeze. Blakkie åt riktigt bra:)

Sedan öppnade jag upp så nu traskar dom omkring i lägenheten. Blakkie råkade gå för nära Trizz som stod vid sin matskål....Trizz åt inte men när Blakkie kom så började hon äta & Pang! Så hade hon tydligt visat Blakkie att Stopp! Inte till min matskål!!! Ooops....SNacka om att dom tidigt blir fostrade:)

Nu ska jag byta fällar, filtar & tidningar så det är rent & fint hos tjejerna:)

Tyvärr så är Familjen som skulle komma & titta på tjejerna sjuka:( Vet att dom verkligen hade sett fram emot att få se Blakkie & Blåndie.....
Krya på er så syns vi förhoppningsvis på torsdag!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0