En härlig början på dagen

När jag kom ut i morse med tjejerna var det VÅR i luften:) Å nu skiner SOLEN!!!! GILLAS!



Oj, hur underbart är det på en skala att börja morgonen med en långpromis med hundarna?!? Speciellt när det är lite lite vår i luften....Vilket fall som så var det så skönt att bara gå...Tjejerna ja Trizzen hon bara luktar & pinkar precis överallt suck...Men så är det att ha löptik. Breeze hon vill helst vara när & med mig, mitt hjärta:)

I "natt" så vaknade jag & var helt utsövd....Kände att det bara var att gå upp, det var nog dax att ta ut tjejerna. Men det var TYST?!? Kollade på klockan & då var hon 01.05 suck....För mig kändes det som morgon. Bara att gilla läget & ta sig en nattlig hundpromis. Vid den tiden mitt i veckan möter man ingen, skönt. Väl inne var jag hur pigg som helst. Tjejerna gick däremot & la sig igen:) Själv så rensade jag lådorna i bokhyllan, skönt att få det gjort. Hittade en del gamla foton påbåde hundar & hästar:) Ska scanna in dom & sätta ut dom på bloggen vid tillfälle.

Efter att ha sovit ca 2 timmar så vakande Blakkie & Blåndie, det var dax för lite gos med dom:) Nu när dom öppnat ögonen är dom så härliga! Dom låter & kommer mot en GILLAS! Det är så HÄRLIGT med valpar!!!

Snart dax att åka till jobbet, hoppas bara att jag håller mig vaken....Det blev ju inte så många timmar sömn i natt suck...Ska bara pinka av hundarna igen...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0