Den här föreläsningen om hundens naturliga beteende med Jenny Marek ska jag gå på.

Den här i mitt tycke ett intressanta ämne, har jag anmält mig till & kommit med på! Alltid KUL att fylla på depåerna i ämnet HUND!

Tyvärr är föreläsningen FULL, man kan alltså INTE anmäla sig:( Men troligen kommer det bli fler tillfällen då det som vanligt var mycket folk som ville gå. Självklart bara måste man passa på & gå när tillfället ges:) Många med mig tyckte tydligen samma sak...

AvprenumereraTill hemsidan
Föreläsning om Etologi & inlärning
Föreläsningen kommer bl a ta upp hundens naturliga beteenden, inlärning med berikning av miljöer, raskunskap och när D.A.P. kan hjälpa vid problembeteenden. Jenny kommer också att ta upp ämnen som valpträning, skotträdsla, åksjuka och träna hunden att vara ensam.

Lupus Foder och CEVA erbjuder 4 st föreläsningar att välja på med start den 1:a februari. Föreläsningen är kostnadsfri och startar kl 20:00. Kaffe och smörgås finns uppdukat från och med kl 19:30.
Välkomna!

Tid: 20.00 

8 feb Stockholm, Scandic Järva Krog
Måste dock bara lösa problemet med HUR jag ska ta mig dit?!? Ja,ja det löser sig nog...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0