Valparna 4 veckor & 6 dagar

Usch vad FORT tiden går...snart ska dom ju flytta hemifrån:( Ser inte riktigt fram emot den dagen...Nu är dom ju verkligen så himla goa & roliga:) Igentligen skulle jag ju behålla Blåndie, där har jag ju min mini aussie:) Blå & med blåa ögon...Precis vad jag alltid önskat mig:) Men men.....nu blir det inte så:(

Passade oxå på att väga tjejerna & nu är det verkligen på håret att dom får plats på vågen...

Tjejernas vikt vid 4 veckor & 6 dagar:

Blakkie:
1622 g
Blåndie: 2090 g









Blåndie var INTE lätt att fotografera....Hon ville helst hoppa av bordet. Å inte kan jag redigera fotona heller suck...
Blakkie var däremot hur lätt & foglig som helst:)

Har satt på dom halsband:) Det är ju ngt som måste tränas...Först brydde dom sig inte sedan, jösses dom kliade sig som om dom hade loppor...Så nu blir det en stund med halsbanden på varje dag...Tyvärr kan jag ju inte gå ut med dom:( Rackarns vinter!!!

Jo, tjejerna är så klart avmaskade oxå, med flytande Welpan. Inga problem med att få i dom det:)

Måste klippa klorna på dom igen....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Gud va de har vuxit :)

2011-02-06 @ 19:31:07
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja! Å snart ska dom flytta:(

2011-02-06 @ 19:37:54
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0