Stadspromis med Breeze & Trizz

Passade på att hänga på Stadspromisen som SHK arrangerar varje onsdag, denna gång ansvarade Maj-Britt.

Vi var ett gäng på 6 tappra hundförare med totalt 7 hundar som trotsade kylan, brrr....för kallt & blåsigt var det:( Men hundarna behövde komma ut & det är ju så mkt trevligare att traska på promis om man får sällskap:)

Tyvärr så är ju kroppen för jävlig just nu, visst ngt bättre i dag men inte mycket:( Blir ngt trött på den kan jag lova....

Hängde på i nästan 1 timme innan jag hoppade av & tog bussen hem igen.

För övrigt så hände det inte så speciellt mycket....Breeze snor ALL mat hon kan komma åt:( Vilket innebär att hon börjar bli fet...Visst hon diar, men valparna diar mindre & mindre nu så...Nu drar jag ner ännu mer på hennes mat.

I morse var Carina (med Russeltussarna) & hälsade på. Nyttigt för valparna & träffa folk:)

Nu MÅSTE jag klippa klorna på Blåndie...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja du vet att jag gärna kommer förbi någon mera gång :) dem var så söta och goa :)

2011-02-10 @ 21:25:25
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Du är så välkommen:)

2011-02-10 @ 23:09:17
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0