Så kom snön igen!!!

Jösses jag VILL ju HA VÅR nu!!! Men icke, när nu har det snöat sedan i går:( Visst hundarna är rena när vi kommer in, jag har fått motion & ja hundarna med...men jag vill ju kunna ta ut valparna. Jo tjena....Undrar när dom får se gräs för första gången ha,ha,ha..Får väl köpa en bit konstgräs.

I går var jag ute på klubben för att lyssna på Ärtan & Micke när dom hade ordnat en kväll i Tävlingslydnadens tecken. Totalt var vi 6 tappra som vågade oss ut..Kan dock förstå att många valde att stanna hemma...

Men det var en intressant kväll & jag behöver verkligen få input så att jag får tillbaka suget på att träna & tävla(så klart) lydnad. Å efter kvällen så var jag faktiskt lite extra sugen på att TRÄNA & det lydnad:) Tyvärr kan jag troligen inte närvara på nästa träff:( Men...jag har anmält mig & Breeze till tävlingslydnadskursen fortsättning i vår. Den ska Ärtan & Micke ha:) Gäller nu bara att dom byter dag för den annars är det kört...Är ju oxå anmäld till lydnaden på lägret i Högsjö i sommar:) Gäller bara att hitta boende...

Här kommer lite blandade bilder


Trizz


Breeze

                   

  

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det var ju helt onödigt att den här snön kom! Nåja vi får hoppas den smälter bort fort!

Ha en trevlig helg på landet!

2011-02-12 @ 19:25:52
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Håller med...men man får väl passa på & njuta nu när den kom:)

Ha en fortsatt bra helg!

2011-02-12 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0