På landet med hela ligan & valparna!

  

Men allra mysigaste var det ändå att äntligen träffa resten av "min" liga dvs Sindie & Milloo:) Det var ju hur länge sedan som helst....Hade dock hoppats på att Sindie skulle hjälpa till & fostra vildarna men nix, hon brydde sig inte alls om dom. Kanske att hon anser att hon är för gammal & att andra fått ta över fostringsrollen?!? För Sindie har hela sitt liv varit den perfekta tiken att fostra slynglar med bara blicken, mer har liksom inte behövst:) Hon har fått hoppa in många gånger till bla olika kursares hundar som vi behövt hjälp med...Likaså till förra kullen, B-kullen. Då hade jag jättestor hjälp av henne:) Men som sagt nu anser hon sig ha gjort sitt & vill BARA NJUTA av tillvaron & det är hon så klart värd:) Trots att det då än mer märks att hon är 13 år ung.... 



Självklart fick dom stanna kvar inne alldeles själv medans jag tog resten av ligan på en underbar härlig morgonpromis:)


Solen på G...


Härligt att gå på en riktig plogad vinterväg tidigt tidigt på morgone med hela ligan:)
  
  
  
  
  
  
  
Sindie 13 år

Trizz 3 år (i april)
 
Storstugan

"Min" lillstuga


 
Hallon & Vinbärsbuskarna


Undrar om "min" häck klarar sig?!?

Mumsigast av allt var våfflorna:)


Nu är vi åter hemma i stan igen...

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det där såg riktigt gottigott ut...

Härliga vinterbilder, sötsöta vappisar.



Kramar till er

Lotta med Lapparna

2011-02-14 @ 17:32:22
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Ja, det var sååå mumsigt:)

Tack, det är ju så himla KUL att fota:))

Kramisar från Oss Alla till Er:)

2011-02-14 @ 18:13:04
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0