Långpromis med Carina & Russeltussarna

Carina & jag hade bestämt att vi skulle gå en promis i dag & TUR var väl det för annars hade jag nog inte gått...så långt:)
Vi gick runt Nyckelskolan, förbi Millis nya hem, Kyrkogården, Rosenlund, Kusens Backe, nedanför sjukhuset & Bergvik hem.
Lite halvtrist väder men det gör inte så mkt när man har sällskap:)

Breeze & Trizz gick lösa nästan hela vägen:)

Vi var ute i ca 1 timme & 45 minuter inkl ett kort stopp i hundrastgården. Tanken var att Trizz & Nova skulle "leka" men Nova ville inte så då gick vi hem...

TACK Carina för sällskapet!!!

Nu är mitt samvete på topp för att hundarna fått sitt, själv så ja...TUR att det finns värktabletter suck

Nu ska jag åka till klubben för del 2 i Mickes & Ärtans Lydnadsföreläsningar, ska bli intressant.....Å GLÄDJANDE nog så har dom bytt kursdag till Tisdagar vilket betyder att jag kan GÅ tävlingslydnadskursen klass 2-3 med Breeze:) Tror inte att dom märker att jag kanske byter ut Breeze mot Trizz:)

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv för sällskapet!

Ja jag hoppas också det blir bättre.

2011-02-24 @ 18:06:11
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0