Breeze & Birgitta blev Årets Agilityekipage & klubbmästare i medium 2010!!!

I går Söndag var det Årsmöte på SHK, Södertäljeavdelningen & då var jag ju så klart där. För jag har den bestämda uppfattningen att man SKA gå på sin klubbs årsmöte. Annars har man INGEN rätt att yttra sig om bla styrelsens sammansättniing & dom inkomna motionerna. Å så var det ju en himla god smörgåstårta oxå:)

Nåja, till sist var det dax att dela ut Årets utmärkelser....

Har JAG en DUKTIG hund eller?!? För

Årets Agilityekipage & Klubbmästare i medium 2010 blev:

Breeze & Birgitta!!!



Ett JÄTTEGRATTIS & TACK TILL BIRGITTA för att du vill köra min stjärna!!!

TACK Lena på Tumba Hund & Katt, Solbo Center i Tumba för dom fina priserna!!!
Tack oxå för att jag fick en sådan underbar hund!!!

Birgitta saknas på fotot då hon valde att åka & tävla i stället:)


Den stora pokalen är ett vandringspris till Årets Klubbmästare i Agility medium

Bästa small ekipage blev Ingela med Korall
Bästa large ekipage blev Birgitta med Zingo
Bästa Komet blev Jörgen & Joplin
Bästa ungsom blev Elin & Candy

Ett JÄTTEGRATTIS till Er alla!

Har ni vägarna förbi Tumba, kika då gärna in i Agilityn´s huvudsponsors butik TUMBA HUND & KATT, Solbo Center. Bredvid ICA Supermarket & bakom Robbans Pizza (som har supergoda & stora pizzor)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0