Trizz "bara" ca 1 vecka kvar!!!

Gulp ja nu är det inte lång tid kvar innan det förhoppningsvis blir valpar!!!

I morse tempade jag Trizz & hon hade 38,0 grader, normalt för henne.

När vi gick på promis fick hon följa med & jag tror nog att hon gillade det...Hon hängde på bra men i bland så satte hon sig & kollade på mig & så på sin mage. Antar att det var full aktivitet.
Däremot så var hon inte sååå pigg på att hänga med Mille när han racade iväg ut i skogen...Hon hängde på i 2-3 meter sedan kom hon tillbaka. Så hon & Breeze höll sig vid oss hela promisen, Mille låg dock som vanligt ca 20-30 meter framför oss...
Trizz var så klart precis som alltid nere vid vattnet & doppade tassarna suck..Jaja det var bara att torka av henne när vi kom hem...

Sedan när jag satt med henne i soffan så la jag handen på hennes trinda mage & kände då all aktivitet från valp/valpar:) Så härligt!!! Dock tror jag inte det är så många valpar, har hela tiden gissat på en valp. Men självklart önskar jag att det var fler...Nåja om ca 1 vecka vet vi.

Nu ska jag bara göra det sista på valpbädden sedan är det BARA att VÄNTA & HOPPAS att allt går BRA & att det blir friska fina valpar...

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0