Information om Halla fodret som Trizz nu får frysfodret av, utblandat med ProPlanen, lax

Här kommer lite information om det foder som Trizz nu ÄTER!

All info kommer från:  

http://www.hallafoder.se/

Hallafoder

- Ett foder för alla hundar!

 

Vi lever upp till höga svenska kvalitetskrav på ingående råvaror, optimerad sammansättning, högteknologisk tillverkningsprocess och nyproducerat hundfoder. Vår produktion bidrar till bättre miljö tack vare korta gemensamma transporter inom landet. Du som kund får alltid ett nytillverkat foder att servera din hund!
 
Halla Foder har lång erfarenhet med arbetande hundar. Vi levererar foder till tjänstehundar och jakthundar med stor framgång!
Våra skräddarsydda foder är framtagna för att passa de flesta hundraser. Även de riktigt hårt arbetande hundarna som behöver ett energi- och näringsrikt kvalitetsfoder!

Våra foder innehåller inga tillsatta konserveringsmedel.
Samtliga premium, super premium produkter från Halla Foder innehåller optimala nivåer av Omega 3 och Omega 6 fettsyror.
Vi vet vad vi gör!


NÅGON som testat detta foder (frysfodret)??? Skulle vara intressant & höra era synpunkter.....

Jag är GLAD bara Trizz äter, & frysfodret utblandat med torrfodret verkar ju gå hem...just nu:)
Vill dock allra helst ha tag i det foder som jag fick prov av på hundmässan men jag har ännu inte lyckats hitta om ngn i Södertälje säljer det....OM jag hittar ngn i närheten så får det bli det fodret,  men tills dess blir det Halla fodret.

Njut av era hundar!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0