Nya träningsleksaker till hundarna

Passade på & beställa några leksaker som är toppen att ha när man tränar, just den här kommer från Anna Muller´s Koppeltrassel. Å som TUR är så taggar mina hundar i gång på sådana här leksaker GILLAS! Just den här har ett gummihandtag som gör att man får ett bra grepp & så är den töjbar...Beställde oxå några mindre som passar perfekt i fickan...Kostnad från 15:- upp till 45:-/styck.




Å så dom här som jag såg vid en tävling i Vallentuna men då var dom slut. Nu hittade jag samma försäljare på tävlingen i Märsta men då var dom oxå slut:( Men snäll som hon var så sa hon att hon hade 2 kvar hemma som jag kunde få köpa:) 55:-/styck....Två olika längder blev det oxå. Finessen med dom här är att dom har en godisficka längst ner i luddet:) Två flugor i en smäll liskom eftersom att mina hundar triggas av leksak & har godis som belöning= allt i ett GILLAS! Självklart går dom att tvätta:) Å ja, man kan göra dom själv...men såå långt har jag inte kommit ännu:)


Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0